قیمت پرده زبرا

Wiki Article

چه اقداماتی می توان در فرآیند شستشو انجام داد تا عمر پرده دومکانیزم به حداکثر برسد؟

با توجه به این موارد، می‌توان گفت که استفاده از پرده زبرا برای اتاق پذیرایی می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب و جذاب باشد.

بسیاری از شما عزیزان با پرده‌های رولی مثل شید و زبرا آشنایی دارید، اما فرق پرده دو مکانیزم با این سبک پرده ها چیه؟ بسیاری از مشتریان ما هنگامی که از پرده شید استفاده می‌کنند از امکان سایه روشن نشدن و تنظیم نور شکایت دارند، همچنین در مورد پرده زبرا نیز گفته می‌شود به صورت راه راه است و نمی‌توان نور را به طور کامل در محیط منزل در اختیار داشت.

پس از توجه به این نکات، لازم است از راهنمای نصب پرده‌زبرا مطلع باشید. برای نصب پرده‌ کرکره زبرا ابتدا باید محل نصب پرده را مشخص کنید و با دریل در فواصل اندازه‌گیری شده علامت بگذارید.

خشک کردن در محیط مناسب: برای خشک شدن پرده، آن را در یک محیط خشک و با تهویه‌ مطلوب قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که هوا به‌طور کافی درون پرده‌ها جریان داشته باشد.

پرده دو مکانیزم که به آن پرده‌ی شب و روز نیز گفته می‌شود، از دو لایه پرده‌ی شید تشکیل شده است. می‌توان گفت مدل‌های پرده دو مکانیزم، زیبایی پرده‌های زبرا و کارآیی پرده‌های شید در تنظیم نور را همزمان در خود دارند. لایه ی زیرین از نوع شید ساده است که می‌توان با بالا یا پایین بردن آن نور ورودی به محیط را تنظیم کرد.

زبراها به پنجره‌‌های شما ظاهری مدرن و شیک می‌بخشند، اما پیش از خرید آن‌ها باید بدانید پرده زبرا چیست و چرا باید آن را انتخاب کنید؟ در صورتی که قصد خرید پرده زبرا دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این پرده داشته باشید، به راهنمای خرید پرده زبرا مراجعه کنید.

ویستا افرند

**امکان تولید پرده زبرا تصویری با چاپ هر تصویر مانند عکس یا لوگو یا هر طرح مورد نظر شما بدون محدودیت روی انواع پرده زیرا و سلوئیت با بالاترین کیفیت ممکن**

چاپ روی پرده دو مکانیزم یک سانتی ، زبرا ، شید ، سیلوئیت و …

پس بهتر است همین حالا برای سفارش پرده زبرا اداری یا خانگی اقدام کنید و بهترین انواع مدل پرده زبرا برای آشپزخانه را انتخاب پرده زبرا تصویری نمایید.

می‌توانید با کمک جاروبرقی و یک برس ملایم، قسمت توری پارچه زبرا پرده‌ها را ماهی یک‌بار تمیز کنید. برای نظافت جدیدترین پرده های زبرا، حتماً جاروبرقی را در کمترین میزان مکش تنظیم کنید. هرگز برس جاروبرقی را به‌طور مستقیم روی پرده زبرا کرکره ای قرار ندهید و با کمی فاصله یا با کمک یک جوراب روی لوله جاروبرقی، مانع از کشیده شدن پرده به داخل جارو شوید.

جنس، کیفیت پارچه، طرح و تراکم پارچه و همچنین کشور تولید کننده موثرترین عوامل برای تعیین قیمت پرده‌های دو مکانیزم یا همان دبل هستند.

در این حالت اصلا دید به داخل نیز نخواهید داشت. در هنگام شب هم برای حفظ حریم خصوصی خود می‌توانید از آستری آن استفاده کنید.

Report this wiki page