خرید کولر صنعتی آکسیال

Wiki Article

کولر صنعتی یا کولر تبخیری برای خنک کردن و تمیز کردن هوای محیط از سه فاکتور کلیدی زیر استفاده می کند:

کولرهایی که دارای فن سانتریفیوژ هستند، دارای قدرت بالای ایجاد فشار استاتیکی جریان هوای موردنیاز در خنک سازی محیط های صنعتی، تولیدی و کارگاهی و همچنین دارای قابلیت نصب در پشت بام یا تراس و بالکن نیز می باشند.

هیمورا تولید کننده انواع کولرهای آبی در ظرفیت های مختلف با گارانتی یکساله

مه پاش به صورت پنکه و سیستم تولید می‌شود که پنکه آن برای محیط‌های خانگی و کوچک بوده و سیستم مه پاش نیز برای فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در کولرهای صنعتی با فن آکسیال معمولا از دمپر برای کنترل میزان و جهت جریان هوا استفاده می شود. دمپرهای قابل استفاده در کولرهای صنعتی با فن آکسیال از دو نوع می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

برای خرید کولرهای صنعتی می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید:

بطور کلی کولرهای آبی صنعتی دارای انواع مختلف از جمله کولرهای صنعتی پوشالی و کولرهای صنعتی سلولزی، هستند که با توجه به مشخصات فنی آن ها به دو دسته فن هوادهی آکسیال (بدون امکان دمیدن هوا در کانال های هوادهی) و فن هوادهی سانتریفیوژ با امکان دمیدن و توزیع هوا در کانال های هوادهی تقسیم می گردند.

کولر آکسیال مانند کولرهای آبی عمل میکند، منتقل شدن سرما از راه تبخیر آب به طوری که رطوبت به جا مانده در پدهای سلولزی (پوشال ها) با حرارت هوای گرم تماس پیدا میکند و باعث جذب انرژی حرارتی مانند آنتالپی به بخار تبدیل و باعث پایین آمدن درجه حرارت گرمایی و خنک شد دمای محیط میشود.

از طرف دیگر نیز استفاده از طراحی جدید موجب شده مصرف آب کولر آکسیال آبی نیز به کولر صنعتی آکسیال میزان چشمگیری کاهش یابد.

از همین رو شرکت اوریاد برای ساخت بدنه ی این دستگاه ها حساسیت زیادی به خرج داده است. بدنه ی کولر های آبی اکسیال اوریاد با استفاده از لایه های با کیفیتی از ورق های گالوانیزه که بر روی آن ها یک لایه رنگ الکترواستاتیک کوره ای قرار گرفته است ساخته شده اند.

همچنین کلید انتخاب دور تند و کند الکتروموتور در این بخش تعبیه شده است.

کولر تبخیری یا کولر آبی صنعتی با توجه به ابعاد و توانی که دارد، نسبت به فن های معمولی دیگر قدرتمند تر است. خنک کننده های تبخیری بیشتر در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک استفاده می شوند. این کولر صنعتی تبخیری از گرمای هوای محیط اطراف خود برای شروع تبخیر استفاده می کند به این معنی که کارایی کولر تبخیری تحت تاثیر عواملی مانند رطوبت کلی و سطح دمای محیط می باشد.

حضور دماتجهیز در نمایشگاه های بین المللی تاسیسات ساختمانی و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

راهنمای محصولات گرمایش تابشی لوله ای هیتر تابشی لوله‌ای صنعتی

Report this wiki page