ups بهراد

Wiki Article

دیتاسنتر مطمئن

با وجود ساختمان‌های چندطبقه، استفاده از آسانسور اجتناب ناپذیر است. یو پی اس آسانسور باعث تداوم عملکرد این وسیله کاربردی می‌شود.

شرکت مهندسی زرین الکترونیک

از طرفی انواع یو پی اس آنلاین این قابلیت را دارند تا در صورت حساسیت دستگاه‌های جوجه کشی به نوسانات و نویز جریان برق، از آنها در برابر نوسانات و آلودگی‌های برق ورودی محافظت کنند.

همانگونه که می دانید، قطعی برق شهری، تجهیزات الکترونیکی را از کار انداخته و حتی آسیب های جدی به سیستم های الکترونیکی حساس و گرانبها وارد می کند که جبران آن علاوه بر اتلاف وقت هزینه بسیاری را به مالک تحمیل خواهد کرد.

برند یوپی اس هژیر صنعت با کیفیت و کارکردعالی متضمن عملکرد خوب سیستم‌های الکترونیکی و گرانب‌های شما در هنگام اختلال و یا قطع برق شهر می‌باشد.

همچنین فرکانس کارکرد یو پی اس سری اترنال حدود ۵۰ هرتز در نظر گرفته می‌شود. بازدهی آن نیز با در نظر گرفتن فیلتر، بالای.

به دلیل شرایط خاص محیط‌های صنعتی، برای انتخاب یو پی اس مناسب باید برآورد بار تجهیزات موردنظر به صورت تخصصی انجام شود و از یو پی اس‌هایی که برای شرایط محیطی خاص کارخانجات و صنایع طراحی و تولید شده‌اند، استفاده شود.

با نصب یو پی اس، می‌توانید به آسانی از مشکلات برق‌رسانی خود دست بکشید و رضایت و اعتماد کاربران خود را بهبود دهید.

توجه به فضای کافی برای نصب، شرایط محیطی مثل میزان حرارت محیط، رطوبت و نویز، توجه به نوع اتصالات، مقطع کابل‌های ورودی و خروجی یو پی اس بهراد و… ، اتصال بار به دستگاه و اتصال زمین برای از بین بردن نویز‌ها از جمله مواردی است که قبل از نصب باید مورد توجه قرار گیرند.

استفاده از یو پی اس دستگاه چاپ، راهکار موثری برای ادامه عملکرد و پشتیبانی از تجهیزات بسته بندی و انواع چاپگرها است.

خیر، استفاده از دستگاه یو پی اس در اکثر موارد آسان است. شما به راحتی یو پی اس خود را به پریز دیواری وصل می­‌کنید، وسایل خود را به پریزهای یو پی اس وصل کرده و یو پی اس را روشن می‌­کنید.

همچنین این گرد و غبار پس از قرار گرفتن برروی ادوات قدرت از تبادل حرارتی آنها کاسته ودر نتیجه طول عمر یو پی اس را کاهش می دهد.

ممکن است به این علت باشد که یو ­پی اس توان بیشتر از حد معمول خود را در خروجی تحویل می­‌دهد.

Report this wiki page